Nieuwe boete voor vuurwerk; seizoentotaal op bijna € 10.000

• vrijdag, 26 nov 2021

FC Volendam is akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van de KNVB na aanleiding van het afsteken van vuurwerk rond de wedstrijd FC Volendam - Almere City FC. De hoogte van de boete is € 5.000,-. Hierdoor komt het seizoenaantal inmiddels uit op een kleine € 10.000,-. Reden genoeg voor aanvoerder Kevin Visser om namens de spelersgroep en medewerkers van FC Volendam de supporters van FC Volendam een dringend verzoek te doen.

Visser: "FC Volendam heeft een nieuwe boete gehad van € 5.000 voor het afsteken van vuurwerk. de teller staat dit seizoen al op € 10.000. Dat is dood- en doodzonde. het is nu klaar. Namens alle selectiespelers en medewerkers wil ik jullie op het hart drukken om FC Volendam op afstand te steunen. in het belang van jezelf, mede-supporters én jezelf."