Bestuur SV-Volendam

Binnen onze vereniging gebeurt er veel. Niet alles is zichtbaar, achter de schermen wordt het een en ander gedaan. Zo wordt er actief gecommuniceerd met de gemeente en de FC en overleg gevoerd met andere supportersverenigingen van Nederland. Middels de nieuwe website en de nieuwsbrieven worden de supporters op de hoogte gehouden van niet alleen de programma’s van de FC maar ook van de RKAV en de ZVV. Ook zorgen we ervoor dat de vereniging kan blijven draaien en worden waar mogelijk busreizen georganiseerd naar uitwedstrijden.

Het daarbij behorende onderhoud van het gebouw en terrein hebben we nog niet benoemd. En dan nog de financiële stukken, het onderhouden van interne en externe relaties en aantrekken van sponsoren en zo kunnen we nog wel even verder gaan. Deze werkzaamheden worden mede ondersteund door vrijwilligers die bereid zijn om vrije tijd te steken in de vereniging. Die worden enorm gewaardeerd. Al met al gebeurt er dus meer. Daarom willen we graag de gezichten achter al het werk binnen de vereniging presenteren.

Bestuur SV-Volendam

Bestuursleden