Informatie seizoenkaartverkoop 2019-20

• vrijdag, 26 jul 2019

Hieronder kun je alle informatie vinden over het aanschaffen van de seizoenkaart.

Seizoenkaart 2019-20
FC Volendam slaat een nieuwe weg in! Een nieuw bestuur en een nieuwe hoofdtrainer: Wim Jonk. Een nieuwe uitdaging met nieuwe kansen: daar wil je toch bij zijn!

Wil jij ook zien hoe Wim Jonk en zijn mannen het komende seizoen op het veld acteren en presteren? Verleng dan nu je seizoenkaart! Als je dit vóór 13 juni doet, dan ontvang je een late beslisserskorting van: € 10,- (volwassenen) of € 5,- (jeugd).

Altijd voordeliger uit met een seizoenkaart
De prijzen voor de seizoen- en dagkaarten blijven komend seizoen gelijk aan die van het afgelopen seizoen. Met een seizoenkaart ben je altijd voordeliger uit. Bekijk alle prijzen in het overzicht hieronder. Je huidige stoel blijft t/m 1 juli voor je gereserveerd!

Jeugd
Ook aan de jongste supporters hebben we gedacht. Tijdens de late beslissersperiode kost een jeugdkaart voor 13 t/m 18 jaar slechts € 30,-. Dan zit je voor slechts € 1,55 per wedstrijd op je eigen plek in het stadion. Een seizoenkaart t/m 12 jaar kost op de Jaap Jonktribune tijdens de late beslissersperiode slechts € 25,-. Je eigen plek in het Kidsvak voor nog geen € 1,30 per wedstrijd. Dat wil je toch niet missen!!

Kun je er niet iedere wedstrijd bij zijn? Voor maar € 10,- kun je onze Kidskaart kopen. Als je lid bent van de Kidsclub kun je deze zelfs gratis aanvragen! Met de Kidskaart kun je voor iedere wedstrijd, een e-ticket aanschaffen. Dit kan eenvoudig thuis!

Nog geen lid van de Kidsclub? Meld je aan via: www.kidsclubfcvolendam.nl of bij de administratie van FC Volendam. Je bent al lid vanaf € 13,-.

Nieuw
Nieuw dit seizoen zijn de speciale prijzen voor oud-spelers van FC Volendam. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de afdeling ticketing via ticketing@fcvolendam.org, of kom langs bij de administratie in het Kras Stadion.

De extra voordelen
Als seizoenkaarthouder heb je naast de vroegboekkorting  nog de volgende voordelen:

• Eén keer per seizoen een uitnodiging om een gratis vriendenkaart aan te vragen.
  • Gratis toegang tot de thuiswedstrijden van Jong FC Volendam.
  • Op vertoon van je seizoenkaart krijg je 10 % korting in de Fanshop.
  • Exclusieve acties voor onze seizoenkaarthouders.

Onder de seizoenkaarthouders van volgend seizoen verloten we bovendien nog 25 VIP arrangementen voor twee personen voor een geheel verzorgde avond op de eerste thuiswedstrijd – gratis eten en drinken – in een prachtige skybox! De winnaars krijgen een uitnodiging thuisgestuurd.

Verlengen & aanschaffen nieuwe seizoenkaart
Alle informatie over het online verlengen lees je hier: www.fcvolendam.nl/seizoenkaart/.
Op deze pagina kun je aan de rechterkant de instructies vinden voor het verlengen van je seizoenkaart.
Wil je gelijk online verlengen of een nieuwe seizoenkaart aanschaffen? Klik dan op één van de onderstaande afbeeldingen.

Kom je er online niet helemaal uit? Uiteraard kun je ook gewoon je seizoenkaart verlengen bij de administratie in het Kras Stadion.

Betalen
Betalen kan op 3 manieren:

1. Online: de betaling verloopt via iDeal.
  2. Kom langs bij de administratie in het Kras Stadion: betaal per pin of contant. Neem hiervoor de brief of je oude seizoenkaart mee
  3. Via de bank: via bankrekeningnummer: NL94 RABO 0311 7411 34. Vermeld hierbij naam, adres, klantnummer en tribuneplek. Dit is noodzakelijk voor verwerking van je betaling!

Samen met jou gaan we met FC Volendam een nieuwe koers varen. Daar wil je toch bij zijn! Verleng daarom nu je seizoenkaart en maak gebruik van de vroegboekkorting. Come on FC!

FC Volendam
Bestuur, medewerkers, spelers en technische staf