B.V. Intersell verlengt sponsorcontract met één jaar

• maandag, 02 sep 2019
  • Leestijd: 1 minuut

Afgelopen vrijdagavond, voorafgaand aan de wedstrijd FC Volendam - NAC Breda (2-1), werd in de perskamer van het Kras Stadion het sponsorcontract ondertekend met B.V. Intersell. Bob Lauwers plaatste zijn handtekening onder de verbintenis die loopt tot medio 2020. Namens FC Volendam werd het contract ondertekend door Martijn Molleman.

B.V. Intersell is bij FC Volendam shirtsponsor van het Jong-elftal dat uitkomt in de Tweede Divisie en heeft verder vaste boardling langs het veld en een business seat in de Rabolounge.
Al sinds seizoen 2015-2016 is Bob Lauwers als sponsor betrokken bij FC Volendam. Een jaar later prijkte het logo van B.V. Intersell op de rug van Jong FC Volendam-shirt. Manager Commercie Martijn Molleman benadrukte tijdens de ondertekening nog eens de fijne samenwerking tussen FC Volendam en B.V Intersell. Bij de club is iedereen dan ook verheugd dat het sponsorcontract met nog een jaar is verlengd. Na afloop van de ondertekening kreeg Bob Lauwers een ingelijst certificaat van het nieuwe contract aangeboden.