Albert Heijn heeft zich als Premium Partner aangesloten bij FC Volendam. Een meer dan logische stap voor de supermarktketen, die de ingezette lijn van DEEN Supermarkten in Volendam continueert. Het Premium Partnership richt zich op de jeugd en evenementen. Ook de DEEN-cup wordt overgenomen en gaat verder onder de naam Albert Heijn Cup.
Mike Tol, commercieel manager van FC Volendam, is trots op de vernieuwde samenwerking. “Vanaf het eerste gesprek met Albert Heijn was er de intentie om het partnerschap van DEEN over te nemen. Albert Heijn ziet de meerwaarde van FC Volendam om op lokaal en regionaal niveau maatschappelijk betrokken te zijn. We kijken uit naar een mooie samenwerking voor de komende jaren.”
Barbera Rahn, Director Lokale Marketing Albert Heijn, voelt zich al helemaal thuis bij FC Volendam. “Wij zijn er trots op om de nieuwe partner van FC Volendam te zijn en ook de DEEN-cup onder de naam Albert Heijn Cup in ere te houden. Wij kijken uit naar dit mooie lokale partnership. Hiermee bekrachtigen we onze verbintenis met Volendam waar we binnenkort twee winkels openen en in Edam één winkel. Samen met de vertrouwde medewerkers – zij verhuizen mee naar Albert Heijn – en onze klanten gaan we vol voor oranje!”
Ook de traditie van de DEEN-cup wordt met de Albert Heijn Cup voortgezet. Met de Albert Heijn Cup worden jeugdleden van clubs uit heel Noord-Holland betrokken. Tol: “We verzorgen een sportief toernooi én een onvergetelijke ervaring rond wedstrijden van FC Volendam. Fantastisch dat Albert Heijn dit mooie evenement een warm hart blijft toedragen.”
Bron: FC Volendam