Bezoekersinformatie: Albert Heijn Open Dag op zaterdag 20 juli

• maandag, 15 jul 2024

Het is bijna zover! Zaterdagmiddag vanaf 12:45 uur kun je genieten van de Albert Heijn Open Dag. Op het kunstgrasveld naast de Steve van Dorpelhal en daarna in het Kras Stadion zijn er volop activiteiten voor jong en oud. Hieronder vind je alle belangrijke informatie.

Handtekeningen scoren, op de foto met jouw helden, springkussens, zweefmolens, diverse voetbalspellen en natuurlijk genoeg (gezond) eten en drinken: er is voor ieder wat wils tijdens de Albert Heijn Open Dag. Ook neem jij een kijkje in de spelersbus en de palingrokerij, scoor je bij de merchandisekraam de nieuwe shirts en koopjes tegen hoge kortingen én geniet je vanaf 15:30 uur van onze oranjehelden tijdens een oefenwedstrijd tegen KMSK Deinze. Frook The Fox en de hamster van Albert Heijn heten je vanaf 12:45 uur van harte welkom. Bij slecht weer wordt de Open Dag verplaatst naar de Steve van Dorpelhal.

Programma Open Dag

12:45 uur | Start Open Dag

13:15 uur | Start handtekeningensessie in drie groepen

15:00 uur | Kras Stadion open (Jaap Jonk Tribune)

15:15 uur | Spelerspresentatie op het veld

15:30 uur | FC Volendam - KMSK Deinze

Parkeren & fiets

Kom je met de auto? Dan is er beperkt parkeerruimte op het oude Tase terrein. Navigeer hiervoor naar Julianaweg 9, Volendam. Let op: hier geldt een blauwe zone. FC Volendam adviseert om met de fiets naar de Albert Heijn Open Dag te komen. Parkeer je fiets op het schoolplein aan de Meidoornstraat.

Ophalen seizoenkaart

Tijdens de Albert Heijn Open Dag op zaterdag 20 juli kun je jouw seizoenkaart ophalen bij de speciale seizoenkaartkraam. Hier scoor je ook jouw gratis Wij Gaan Heen-sjaal. Lukt het jou niet om op de Open Dag jouw seizoenkaart op te halen? Dan is de seizoenkaart vanaf maandag 22 juli ook op kantooruren op te halen bij de administratie bij het Kras Stadion. Alle kaarten die niet worden afgehaald sturen we op een later moment toe per post.

Eten & drinken

Op de Albert Heijn Open Dag én in het stadion rondom de wedstrijd is er een ruim assortiment eten en drinken verkrijgbaar. Tijdens de Open Dag kun je hiervoor terecht op het Horecaplein vóór de Steve van Dorpelhal. Rondom de wedstrijd zijn diverse verkooppunten op de Jaap Jonk Tribune geopend.