Meerdere keren per week neemt FC Volendam contact op met partners en sponsors. Niet alleen om te vragen hoe het met hen en het personeel gaat, maar ook welke inspirerende ideeën er bedacht zijn om sterk door de coronasituatie te komen. Die kennis deelt FC Volendam graag met de betrokkenen. De geïnterviewde geeft het stokje vervolgens door aan een andere partner van FC Volendam. Zo ontstaat de FC Volendam corona Q&A estafette. In deze editie Evert Smit namens Paviljoen Smit-Bokkum.
Goed, we doen er alles aan om te overleven in deze tijd. We proberen zo creatief mogelijk te zijn.
We krijgen goede hulp en voorlichting van Koninklijke Horeca Nederland. Alles wat noodzakelijk is proberen we aan te pakken.
We zijn gestart met bezorgen en de winkel is open.
De bezorgservice. Het vergt namelijk heel veel creativiteit, want je hebt eigenlijk ineens een heel nieuw bedrijf erbij gekregen.
De prognose is verre van honderd procent. Slechts 30% kunnen we vullen als we in de veronderstelling zijn dat het gedrag van de mensen hetzelfde is gebleven. Je hoopt dat mensen bij je komen om even de actualiteit te vergeten.
Koppie erbij houden en bij jezelf blijven. Om in voetbaltermen te spreken; probeer zelf aan de bal te blijven.
Aan Matrix Souvenirs/Foto De Boer, want dat is de sector die waarschijnlijk echt het allerlaatst kan opstarten.
Bron: FC Volendam