Deen Cup: vier clubs ronde verder!

• dinsdag, 03 nov 2015
  • Leestijd: 1 minuut

Op 23 oktober werden er 2 wedstrijden gespeeld voor de Deen Cup. SV Kleine Sluis nam het op tegen Reiger Boys en Berdos tegen Wherevogels. Reiger Boys en Berdos bleken de sterkste en voetbalden zich een ronde verder. Berdos won echter met penalty’s na een 1-1 gelijkspel. Berdos en Reiger Boys komen op vrijdag 22 januari terug om te strijden tegen elkaar voor een plaats in de kwartfinale!

Afgelopen vrijdag werd er gestreden tussen JVC en FC Uitgeest, en ASV Dronten en Hellas Sport. De wedstrijd tussen JVC en Uitgeest moest na een 0-0 beslist worden met penaltys. FC Uitgeest was de gelukkige en won. De wedstrijd tussen ASV Dronten en Hellas Sport was snel beslist aangezien Hellas Sport niet op kwam dagen. Hierdoor plaatste ASV Dronten zich automatisch voor de volgende ronde! ASV Dronten en FC Uitgeest komen terug op vrijdag 5 februari om te strijden tegen elkaar voor een plekje in de kwartfinale!