Faninformatie voor Telstar-uit op zondag 3 november

• maandag, 21 okt 2024

FC Volendam speelt zondag 3 november om 14:30 uur een uitduel tegen Telstar. De kaartverkoop voor deze wedstrijd start op maandag 21 oktober om 12:00 uur voor de voorrangsgroep. Op woensdag 23 oktober om 12:00 uur kunnen overige supporters een kaart kopen. Om deze uitwedstrijd te bezoeken dien je lid te zijn van de supportersvereniging. Supporters hebben de mogelijkheid om met de georganiseerde supportersbus of de auto af te reizen naar Velsen-Zuid. Kaarten zijn exclusief verkrijgbaar via de online ticketshop van FC Volendam. De kaartverkoop loopt tot woensdag 30 oktober 23:59 uur.

Er zijn in totaal 350 kaarten beschikbaar voor het uitvak bij Telstar. Het gaat om 250 buskaarten en 100 autokaarten. Om kaarten voor uitduels te kunnen kopen, moet je lid zijn van de supportersvereniging. Je lidmaatschap is tegelijkertijd ook je uitkaart voor dit seizoen.

Georganiseerde busreis

Kaarten voor de georganiseerde busreis zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 250 buskaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket is in totaal € 27,50,-. De bus vertrekt om 12:30 uur vanaf het Tase-terrein richting het 711 Stadion. Het omwisselpunt is bij de ingang van het uitvak van Telstar.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Buskosten: € 14,-
Beveiligingskosten: € 4,50

Auto

Autokaarten voor Telstar-uit zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 100 autokaarten beschikbaar. De prijs per autokaart is in totaal € 13,50,-. Het omwisselpunt is bij de ingang van het stadion van Telstar. Auto's mogen niet aanwezig zijn voor 13:30 uur. Bij de mail met informatie die daags voor de wedstrijd wordt verstuurd, is een link te vinden naar je parkeerticket. Let op: er geldt ook een nieuwe verplichte rijroute rondom het stadion van Telstar.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Beveiligingskosten: € 4,50

Bijzonderheden

• Het is verplicht om een ID-bewijs bij je te dragen.
  • Het is voor meereizende supporters niet toegestaan om zich voor- en na de wedstrijd in de binnenstad van Velsen-Zuid te bevinden.
  • In het bezoekersvak worden alleen betalingen met PIN geaccepteerd.
  • In het bezoekersvak zijn twee trommels en één megafoon toegestaan. Spandoeken zijn toegestaan. Er zijn bij opkomst twee megavlaggen toegestaan.
  • De ophoudprocedure na afloop van het duel is 15 minuten.