FC Volendam in Turkije dag 1

• dinsdag, 06 jan 2015
  • Leestijd: 1 minuut

Na een heel kort slaapje vertrokken om 01:00 uur ‘s nachts de spelers en technische staf van FC Volendam voor een 6-daagse trainingskamp in Antalya, Turkije. Een ieder kwam op eigen gelegenheid naar Schiphol waar het vliegtuig van Corendon om kwart over vier ’s nachts het luchtruim koos. Spannend werd het nog wel even toen bleek dat een van de spelers zijn paspoort vergeten was. Gelukkig werd alles ruim op tijd geregeld en kon iedereen mee. Het prachtige Miracle hotel is deze week de thuisbasis van FC Volendam en al op de eerste dag bleek dat men hier niet om een natje en droogje verlegen hoeft te zitten. Alles is in overvloed verkrijgbaar en van uitstekende kwaliteit.

’s Middags werd er al volop getraind op het uitstekende complex. Wel bleek dat de fitheidstest van zaterdag en de gebroken nacht de spelers fiks in de benen was gaan zitten. Niettemin werd er volop getraind. Woensdag wacht de eerste oefenwedstrijd tegen Telstar en vrijdag volgt daar nog een match tegen Willem II op.

{foto1}

{foto2}