FC Volendam talenten bij KNVB activiteiten

• maandag, 13 apr 2015
  • Leestijd: 1 minuut

Marco Tol (FC Volendam B1, foto rechts) is opgenomen in het Nederlands elftal onder de 17 jaar. Hij zal in de periode 13 t/m 16 april twee wedstrijden tegen Zwitserland onder 17 jaar spelen en een aantal trainingen afwerken. Joey Veerman (B1, foto links) staat op de standby lijst voor hetzelfde Nederlands elftal onder de 17 jaar.

Justin Baas (C1) is opgenomen in het Nederlands elftal onder de 15 jaar. Zij zullen van 12 t/m 15 april in Ierland verblijven waar zij twee wedstrijden tegen Republiek Ierland onder de 15 jaar zullen spelen en een aantal trainingen zullen afwerken.

Gedion Meridina, Dichairo Hart en Tyrese Simons (allen FC Volendam D1) zijn door de KNVB uitgenodigd voor een selectiedag onder 13 jaar op dinsdag 21 april in De Meern.

Wij feliciteren alle jongens met de uitverkiezingen en wensen allen veel succes en vooral plezier toe.