FC Volendam tijdens uitwedstrijden steunen? Word dan lid van SV FCVD

• vrijdag, 19 jul 2024

Vanaf seizoen 2024-2025 gaat het kopen van een ticket voor een uitwedstrijd van FC Volendam anders dan je gewend bent. Tickets voor uitwedstrijden van FC Volendam schaf je nog steeds aan via de online ticketshop, maar de tickets zijn uitsluitend verkrijgbaar voor leden van supportersvereniging SV FCVD. Hieronder leggen we uit hoe het in zijn werk gaat.

Afgelopen seizoen bracht FC Volendam de uitkaart in het leven. Dit systeem bleek echter in de praktijk toch niet zo goed te werken als gehoopt. Zodoende is FC Volendam op zoek gegaan naar een effectievere wijze van registratie voor uitwedstrijden. Tijdens die zoektocht is de samenwerking gezocht met de nieuwe supportersvereniging SV FCVD. Samen met de supportersvereniging is het idee ontstaan om het uitrecht te koppelen aan het lidmaatschap van deze supportersvereniging: Ieder lid van de Supportersvereniging SV FCVD krijgt automatisch aankooprecht voor de uitwedstrijden van FC Volendam. Dit wordt vanzelf toegevoegd aan jouw oline ticketshop-account. Jouw fysieke pas van SV FCVD is bij busreizen het bewijs van lidmaatschap.

Lid worden?

Wil jij dus uitwedstrijden bezoeken komend seizoen? Word dan lid van SV FCVD. Je profiteert naarnaast van de andere voordelen van het lidmaatschap. De kosten van dit lidmaatschap zijn €20,- per jaar. Alle opbrengsten hiervan worden gebruikt voor onder andere fraaie sfeeracties. Aanmelden voor SV FCVD kan hier. En zoals eerder gezegd: het daadwerkelijk bestellen van tickets voor uitwedstrijden gaat via de online ticketshop.

Voor de mensen die reeds lid zijn van de 'oude' Supportersvereniging Volendam en geen lid willen worden van SV FCVD kunnen zich melden bij het bestuur van hun eigen Supportersvereniging. Zij zorgen ervoor dat jij alsnog aankooprecht krijgt. De aanschaf van de uitkaarten blijft gewoon via FC Volendam lopen, daar verandert niets aan.