Flip Klomp maakt overstap naar SV Spakenburg

• vrijdag, 30 aug 2024
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam, Flip Klomp en SV Spakenburg hebben een overeenstemming bereikt over verhuur van de speler aan de club uit Bunschoten-Spakenburg. De middenvelder wordt tot en met het einde van het seizoen verhuurd aan de club uit de Tweede Divisie. Klomp (22) beschikt bij FC Volendam na dit seizoen over een aflopend contract. Hij zal na dit seizoen niet meer terugkeren aan De Dijk.

Klomp kwam in januari 2023 over vanuit het college voetbal in de Verenigde Staten. Afgelopen seizoen speelde hij na de winterstop op huurbasis voor Koninklijke HFC. Op 29 januari 2023, enkele dagen na het tekenen van zijn contract, maakte de middenvelder tegen FC Groningen (3 - 2 winst) zijn officiële debuut. Daarna viel hij nog twee keer in. Daarnaast kwam Klomp tot 22 optredens voor Jong FC Volendam. Hij gaf daarin één assist.

FC Volendam wenst Flip veel succes bij SV Spakenburg en in het verloop van zijn verdere carrière.

Tekst & foto's: FC Volendam