Frook's Kidskermis op woensdag 4 september

• donderdag, 15 aug 2024

Woensdag 4 september is het zover: onze jaarlijkse Frook’s kidskermis in de De Jozef van 18:00 tot 19:00 uur. Frook is volop bezig met de voorbereiding, wij hebben er al zin in! In dit bericht lees je alles wat je moet weten.

Wanneer kan ik mijn kaartje ophalen?

Kidsclubleden vanaf 5 jaar kunnen tot en met 4 september tussen 10:30 uur en 16:30 uur een GRATIS kaartje ophalen bij de Fanshop in het Kras Stadion, op de momenten dat deze is geopend.
Zolang de voorraad strekt.

Openingstijden Fanshop

Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 10:30 - 16:30 uur
Donderdag: Gesloten
Vrijdag: 10:30 - 16:30 uur
Zaterdag: 10:30 - 16:00 uur
Zondag: Gesloten

Wedstrijddag: 2 uur voor en een half uur na de wedstrijd

*Let op, in de bouwvak is de Fanshop op zaterdag gesloten.

Ik ben jonger dan 5 jaar, hoe kan ik een kaartje krijgen?

Kinderen onder de 5 jaar ontvangen per post een gratis kaartje voor de draaimolen op de kermis.

Mogen ouders mee naar binnen?

Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk kinderen kunnen genieten van het kermisfeest en we zijn natuurlijk gebonden aan de capaciteit van De Jozef. Maar we snappen ook dat het voor de jongste kinderen misschien een beetje spannend is. Dus ouders/begeleiders van de allerjongste kinderen mogen naar binnen. Wel willen we vragen of ouders/begeleiders die mee willen dan een aantal kinderen onder hun hoede willen nemen, dus dat één ouder met een groepje gaat. Zo kunnen we zoveel mogelijk kinderen toegang verlenen.

Kan iemand die niet lid is van de Kidsclub ook een kaartje kopen?

Kinderen die geen lid zijn kunnen vanaf woensdag 21 augustus een kaartje kopen voor €5,- p.p. bij de Fanshop in het Kras Stadion of bij Jan Cas Sombroek.

Haal dus snel je GRATIS kaartje want VOL=VOL