In een zeer bijzondere setting hebben Heineken en FC Volendam geproost op een vernieuwde samenwerking. De biergigant verbindt zich de komende vijf jaar als Premium Partner aan de koploper van de Keuken Kampioen Divisie. De flessen werden ontkurkt bij het hoofdkantoor van Heineken in Amsterdam en wel in het voormalig kantoor van Freddy Heineken. Beide partijen zijn trots op het vernieuwde partnerschap en zien de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.
Namens FC Volendam hieven commercieel manager Mike Tol, zakelijk directeur Richard de Weijze en accountmanager Martijn Stroet het glas met Heineken-vertegenwoordigers Frank Buitendam en Rob Poortier.
Accountmanager Martijn Stroet is enorm tevreden over de verlenging van de overeenkomst. “Iedereen betrokken bij FC Volendam is hartstikke blij met deze verlenging. Heineken is niet alleen een sponsor, maar ook een belangrijk partner. Het is een samenwerking waar niet alleen de club op vooruitgaat, maar ook de fans. Bijvoorbeeld door de installatie van tapsystemen in het stadion.”
Rob Poortier, accountmanager van Heineken, reageert ook verheugd op de verlengde samenwerking. “Wij zijn ontzettend trots om de jarenlange samenwerking tussen FC Volendam en Heineken te verlengen. Ons bier is diep in deze prachtige club, maar ook in het dorp verankerd”, aldus Poortier.
“Het Heineken merk staat voor het beleven van onvergetelijke momenten. We kijken er dan ook naar uit om in een vol stadion de passie te voelen en de supporters die onvergetelijke momenten, samen met vrienden en familie, te zien beleven met een glas Heineken in de hand. Laten we proosten op al de mooie sportieve momenten in de komende jaren!”
Bron: FC Volendam