Vanaf deze week geeft Jupiler in samenwerking met Elf Voetbal een kwart miljoen exemplaren van de Nationale Voetbalgids weg. De naamgevend sponsor van de Jupiler League wil ook langs deze weg meer belevenis rond de competitie genereren.
“We trappen het seizoen in de Jupiler League vanaf 7 augustus af en in aanloop daar naartoe geven we een speciale editie van de Nationale Voetbalgids weg”, zegt sponsoringmanager René Bergmans van het Belgische biermerk. “Samen met de Coöperatie Eerste Divisie (CED) willen we nog meer belevenis rond de kweekvijver van het Nederlandse betaald voetbal genereren en daar past deze voetbalgids uitstekend bij. Uitgever Elf Voetbal is official media partner van de Jupiler League en in deze speciale editie ligt naast de Eredivisie daarom extra focus op de Jupiler League.
Onder het motto ‘trap het weekend af met de Jupiler League’ wordt de vrijdagavond een echte voetbalavond, met onder andere een live uitzending van de match of the week op RTL7 en ook in en rond de stadions gaan we initiatieven ontplooien die een bezoek aan een Jupiler League wedstrijd nog meer de moeite waard maken.”
De speciale editie van de Nationale Voetbalgids wordt vanaf deze week door Jupiler aangeboden bij aankoop van een krat Jupiler pilsener.
Over Jupiler
Jupiler is het snelstgroeiende pilsmerk van Nederland en maakt vanuit het zuiden een opmars door heel Nederland. Sinds 2006 is Jupiler naamgevend sponsor van de eerste divisie betaald voetbal in Nederland, de Jupiler League. Jupiler is onderdeel van Anheuser-Busch InBev, ’s werelds leidinggevende bierbrouwer. Anheuser-Busch InBev voert in Nederland naast Jupiler ook bekende biermerken zoals Hertog Jan, Dommelsch, Hoegaarden, Leffe en Beck’s. Zie voor meer informatie: www.inbev.nl
Bron: FC Volendam