Pilot huiswerkbegeleiding succesvol

• vrijdag, 30 okt 2015

Na de Herfstvakantie en met de eerste rapporten in aantocht, is door de betrokken docenten van de huiswerk- en studiebegeleiding in een overleg met Misha Salden en Cor Tol de sinds dit seizoen aangevangen huiswerkbegeleiding voor de jeugdspelers van FC Volendam geëvalueerd.

De docenten zijn erg tevreden over de gemotiveerdheid van de spelers die zich hebben aangemeld. Planning is voor veel spelers een punt van aandacht met, vaak dagelijks, spelen en trainen. Vooruit zien en vooruit werken idem dito. Voor de docenten en spelers is in samenwerking met de Stichting Vrienden van de Jeugdopleiding en de club een ruimte gecreëerd binnen het stadion met beschikbaarheid van wifi, koffie/thee en gezonde tussendoortjes.

Op 30 november a.s. zijn alle mentoren van alle jeugdspelers door FC Volendam uitgenodigd om een informatieavond en rondleiding bij te wonen plus, na een hapje en drankje, de wedstrijd van het eerste elftal tegen Go Ahead. Ook de studiebegeleiders van FC Volendam zullen bij die gelegenheid aanwezig zijn. FC Volendam streeft ernaar om de band met de scholen van haar jeugdspelers te optimaliseren. Wederzijds begrip en kennis van wat er nou precies gevraagd wordt van onze jeugdspelers is daarvoor essentieel.

Mochten spelers zich nog willen aanmelden voor deelname aan de huiswerkbegeleiding dan kan dat bij cor.tol@fcvolendam.org, Studiebegeleider van FC Volendam.