Plat & Plat sluit aan als businessclublid bij FC Volendam

• woensdag, 19 jun 2024
  • Leestijd: 1 minuut

Plat & Plat Duurzaam Vastgoedonderhoud B.V. treedt bij FC Volendam toe als businessclublid. Het Volendamse schilders- en vastgoedonderhoudsbedrijf neemt komend seizoen plaats op vier businessseats in de Rabo Lounge.

Plat & Plat begon in 1987 als schildersbedrijf in Volendam. Met meer dan 35 jaar ervaring bieden zij nu complete duurzame oplossingen voor totaalonderhoud en woningverbetering voor vastgoedportefeuilles van woningcorporaties, beleggers en VvE Beheerders.

Eigenaar Kees Plat, voetbalgek in hart en nieren, is blij met de frisse wind die door de gangen van het Kras Stadion waait. “Er heerst een nieuwe, positieve energie bij FC Volendam. Dat gevoel ondersteunen wij graag. Ik heb vertrouwen in het nieuwe seizoen en kijk uit naar de start!”

Tekst & foto's: FC Volendam