Smakelijk eten voor de jongste leden van de Kidsclub!

• maandag, 13 apr 2015

Afgelopen zaterdag 11 april was het een gezellige boel in de Koningshoek in het Kras Stadion van FC Volendam. Bijna 40 leden van de Kidsclub van FC Volendam genoten van een uurtje Patat eten met Frook. Samen met de spelers van FC Volendam, en onder begeleiding van Clown Remon Ballon vermaakten de jongste leden t/m 5 jaar zich prima. Bij binnenkomst kreeg iedereen van Clown Remon een mooi ballon-hoedje die hij van te voren al had gemaakt.
Nadat alle kinderen een plekje hadden gevonden in de zaal kregen de ouders in een skybox een lekker kopje koffie. Door de vrijwilligers van de Kidsclub werd patat uitgedeeld aan de kinderen en de spelers hielpen ook een handje mee. Na het patat eten kreeg iedereen een ijsje, en werd de prijsuitreiking van de kleurwedstrijd gedaan. Na afloop kregen alle kinderen een bellenblazer mee naar huis. Al met al was het weer een geslaagde middag voor de kleintjes!

{foto1}

{foto2}