FC Volendam en Sports Exposure zijn een meerjarige samenwerking overeengekomen op het gebied van TV-reclameboarding. De samenwerking ziet erop toe dat nationaal georiënteerde merken via het netwerk van Sports Exposure bij FC Volendam kunnen adverteren.
Sports Exposure is aanbieder van TV-reclameboarding bij veel Eredivisie- en Keuken Kampioen Divisie-clubs. Het sportmediabedrijf is al sinds 2003 actief in ondermeer de voetbalsport.
Mike Tol, commercieel manager FC Volendam, ziet in de samenwerking een mooie manier om een nieuw segment partners te laten profiteren van het podium van FC Volendam. “We genereren als FC Volendam een groot bereik. Veel partners profiteren inmiddels van dit bereik, bijvoorbeeld via reclame op de ledboarding of de vaste boarding. Naast exposure op tv zijn onze partners ook zichtbaar via onze eigen groeiende kanalen. We zijn blij om via Sports Exposure nieuwe partners te kunnen koppelen aan het groeiende podium van FC Volendam.
Ruud Koedijk, commercieel manager Sports Exposure: “Wij zijn verheugd om FC Volendam langdurig aan ons te binden. FC Volendam is een traditionele en karaktervolle club met een professionele organisatie. Je ziet, hoort en merkt dat de club plezier en kwaliteit nastreeft met de ambitie om op enig moment terug te keren naar de Eredivisie. Binnen onze ambitie om een zo’n breed mogelijk kwalitatief aanbod aan onze adverteerders te kunnen bieden, past deze samenwerking met FC Volendam. Daarbij heeft TV- reclameboarding als medium een groeiende interesse van landelijke merken welke mede voor het podium voetbal kiezen als communicatiekanaal.”
Bron: FC Volendam