‘Trap ALS de wereld uit’

• vrijdag, 30 okt 2015
  • Leestijd: 1 minuut

Een aantal clubs uit de Jupiler League is helaas met de vreselijke ziekte ALS in aanraking gekomen. In het geval van FC Volendam doordat onze voormalige cameraman Martin Veerman enkele jaren geleden overleden is aan de ziekte ALS, in het geval van Fortuna Sittard doordat een ex-Fortuna Sittard speler en ex-international Fernando Ricksen deze ziekt heeft. Door de samenwerking met de Tour du ALS, wil de Jupiler League tijdens de strijd om de derde periodetitel, strijden tegen deze dodelijke ziekte. Daarmee trappen we ALS samen de wereld uit!

Voorafgaand aan de aftrap van FC Volendam – FC Eindhoven droegen alle spelers samen een spandoek het veld op. Keje Molenaar kwam symbolisch op de racefiets de wedstrijdbal brengen. In de rust werd, ook weer symbolisch, de bal het Kras Stadion uitgetrapt!

{foto1}

{foto2}