Vacature: Sales en Office medewerker

• woensdag, 14 aug 2024

De commerciële afdeling bij FC Volendam maakt mooie stappen. De club blijft sterk verankerd binnen de lokale samenleving en spreidt daarnaast zijn vleugels verder uit. De nieuwe fundering die is gelegd binnen het commerciële en kantoorteam is stevig en biedt stabiliteit voor de toekomst. Met zorg voor bestaande relaties en ruimte voor nieuwe samenwerkingen groeit de club gestaag. Om deze groei in goede banen te leiden wil FC Volendam het commerciële en kantoorteam versterken met een duizendpoot. Bij voorkeur uit de regio Noord Holland. FC Volendam zoekt per direct een fulltime Sales en office support medewerker, m/v.

Als Sales en Office medewerker ben je onderdeel van het commerciële en kantoorteam van FC Volendam. Je bent administratief en organisatorisch gedreven, houdt van aanpakken, kent de Volendamse mentaliteit en wil graag als representant van FC Volendam op enthousiaste wijze het commerciële en kantoorteam ondersteunen.

Taken en verantwoordelijkheden

• Ondersteuning commercie – marketing – merchandising (administratieve werkzaamheden);
  • Ondersteuning bij campagnes, Ticketing en operatie;
  • Facilitair beheer van kantoor;
  • Eerste lijn telefoon opnemen en ontvangen gasten bij de balie;
  • Ontvangst van goederen voor collega’s van bijvoorbeeld Hospitality & facilitair;
  • Gastvrouw / heer op wedstrijd dagen aan de balie;
  • Notities maken tijdens vergaderingen en deze uitwerken;
  • Draaiboeken maken voor wedstrijddagen;
  • Ondersteunen bij organisatie van evenementen.

Wie ben jij?

• Jij beschikt over uitstekende administratieve en organisatorische vaardigheden;
  • Communicatief vaardig en houdt van werken in teamverband;
  • Géén 9/5-mentaliteit;
  • Je bent een zelfstarter, Initiatiefrijk en proactief;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Stressbestendig;
  • Bekend met Microsoft Office software (Word, Excel, Outlook);
  • Affiniteit met voetbal is een pré;
  • Beschikbaar bij thuiswedstrijden (verplicht) en mogelijkheid tot het opnemen van compensatie; uren in de week na de wedstrijd, in overleg;
  • Bij voorkeur woonachtig in Volendam of in de nabije omgeving van het dorp.
  • Dit kun je verwachten van FC Volendam

Je wordt bij FC Volendam onderdeel van een relatief jong en ambitieus team dat elke dag hard werkt om de club naar een hoger plan te tillen. Binnen het commerciële en kantoorteam van FC Volendam werk je intensief samen met jouw directe collega’s en krijg je veel eigen verantwoordelijkheid. Er is ruimte om eigen initiatieven aan te dragen en deze te ontplooien. Daarnaast heeft FC Volendam goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een marktconform salaris.

Interesse? Stuur een mail en wij reageren snel!

Heb je interesse om deze uitdaging bij FC Volendam aan te gaan? Of wil je meer weten over de mogelijkheden? Stuur dan een mail naar Seger Wagenaar via seger.wagenaar@fcvolendam.org.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.