Supporters van FC Volendam kunnen er sinds dit seizoen niet omheen; de vernieuwde verkooppunten in het Kras Stadion. Een van de kartrekkers in dit project was Vrumona, leverancier van de frisdranken. Het bedrijf en FC Volendam zijn een vernieuwd vijfjarig partnerschap overeengekomen.
Vrumona is in Nederland één van de grootste producenten van frisse dranken, waters en sappen. Het levert A-merken als Pepsi, Lipton, 7UP, Sisi en Sourcy en inspireert ondernemingen om de horeca naar een hoger plan te tillen. Naast de investeringen in de kiosken in het Kras Stadion, heeft het de lounges in het stadion voorzien van nieuw, hoogstaand glaswerk.
Accountmanager Martijn Stroet is bijzonder tevreden over de samenwerking met Vrumona. “Naast de medewerking bij de realisatie van de vernieuwde verkooppunten, beschikt de club ook over scherpe inkoopcondities. Dat maakt dat ik bijzonder blij ben met deze deal. We zien daarnaast dat de fans de upgrade van de horeca en het assortiment kunnen waarderen. Er is nog winst te boeken op dat vlak, maar we zien een goede ontwikkeling. Ik hoop dat we de supporters weer snel mogen ontvangen in het Kras Stadion.”
Roxanne Oudshoorn, accountmanager van Vrumona, is trots op de succesvolle en langlopende samenwerking. “Vrumona heeft als missie “Goed en gezond drinken voor iedereen. Dagelijks wordt er bij Vrumona hard gewerkt aan het reduceren van calorieën in haar producten. Daarnaast wordt samen met klanten gekeken naar het stimuleren van gezondere producten. We kijken er naar uit om binnenkort weer een vol stadion te zien waarin de voetbalsupporters kunnen genieten van een uitgebreid (gezond) assortiment!”
Bron: FC Volendam