Wedstrijdwijzigingen: nieuwe datum voor duels tegen FC Dordrecht en FC Den Bosch

• dinsdag, 06 aug 2024
  • Leestijd: 1 minuut

De KNVB heeft twee wijzigingen doorgevoerd in het programma van FC Volendam. De competitieduels tegen FC Dordrecht en FC Den Bosch zijn met één dag verplaatst.

De wedstrijden tegen FC Dordrecht en FC Den Bosch stonden aanvankelijk gepland op een maandagavond. Beide duels zijn nu verplaatst naar een dag later, op dinsdag. Deze wijzigingen hebben te maken met de verdeling van live TV-wedstrijden en de spreiding van de door interlandperiodes uitgestelde wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie over maandag- en dinsdagavond.

Het thuisduel van FC Volendam tegen FC Dordrecht wordt nu afgewerkt op dinsdag 17 september om 20:00 uur. Het thuisduel tegen FC Den Bosch wordt gespeeld op dinsdag 22 oktober om 20:00 uur.