17 teams bij het 4 tegen 4 toernooi

• maandag, 06 mei 2019
  • Leestijd: 1 minuut

Afgelopen donderdag 2 mei organiseerde de Kidsclub van FC Volendam weer het jaarlijkse 4-tegen-4 toernooi op het Cruyff Court in het Siem Lutpark.
Maar liefst 17 teams uit de groepen 5 en 6 van de basisscholen uit Volendam deden mee aan dit toernooi.
De finale van de jongens van groep 6 ging tussen de Blokwhere en de Springplank. De jongens van de Blokwhere wonnen met 2-0!
De finale van de jongens van groep 5 ging tussen de Nicolaasschool en de Springplank. De jongens van de Nicolaasschool wonnen ook met 2-0.
Bij de meiden ging de finale tussen de Nicolaasschool en de Petrus groep 5A. Ook deze wedstrijd werd met 2-0 gewonnen, deze keer door de meiden van de Nicolaasschool.

Dean Biswana werd uitgekozen tot de beste speler van het toernooi, beste speelster was Fleur Jonk.

Kijk voor alle foto’s op www.kidsclubfcvolendam.nl