Achtste finales Deen Cup starten vandaag

• vrijdag, 17 feb 2012
  • Leestijd: 1 minuut

Inmiddels zijn de voorrondes van de Deen Cup achter de rug. De zestien clubs die zich geplaatst hebben voor de achtste finales zijn: EVC, Buitenboys, FC Volendam, Hollandia, ADO ’20, SV Lelystad, FC Purmerend, vv Assendelft, Westfriezen, DWOW, FC Uitgeest, Vios W., Legmeervogels, De Blokkers, VVS en Kolping Boys. Deze clubs zijn tevens verzekerd van een clinic aan het einde van het seizoen door spelers van FC Volendam.

Vanavond staan de volgende wedstrijden op het programma:
ADO '20 - SV Lelystad
FC Purmerend - vv Assendelft

De Deen Cup is een toernooi voor E-pupillen, georganiseerd door Deen Supermarkten en FC Volendam. De teams spelen voorafgaand aan de thuiswedstrijden van FC Volendam een voorwedstrijd in het Kras Stadion. Het is een knock-out toernooi waaraan in totaal 32 teams uit Noord-Holland en Flevoland aan deelnemen. Het team dat wint, komt later in het seizoen terug. Aan het eind van het seizoen, de laatste competitiewedstrijd van FC Volendam, vindt de finale van de Deen Cup plaats.