ADO Den Haag B2 – FC Volendam B2 (2-4)

• maandag, 16 aug 2010

FC Volendam B2 heeft in Den Haag tegen de plaatselijke FC B2 zaterdag opnieuw een lekkere pot voetbal op de mat gelegd. Heel even, in het begin, was het zoeken naar de juiste organisatie maar daarna had Volendam de regie helemaal in handen. Ondanks dat er goed druk naar voren werd gezet en de beste kansen bij Volendam lagen, kwam Den Haag al in de 4e minuut op voorsprong dankzij een fraai genomen vrije trap net buiten de 16 meter.(1-0) Deze verrassende treffer maakte de Volendammers alleen maar scherper. Den Haag werd bestookt met goede snelle aanvallen en een doelpunt kon dan ook niet uitblijven. In de 13e minuut was het raak. En knappe assist van Didier Karregat door het midden werd fraai afgerond door Navid Sheyrhzada. (1-1) Volendam drukte door maar toch was het Den Haag dat tegen de verhouding in de 33e minuut opnieuw wist te scoren.(2-1) Volendam was hiervan niet onder de indruk. Het had overwicht en speelde gewoon beter dan Den Haag. In de 48e minuut kwam dan ook de dik verdiende gelijkmaker. Een flitsende aanval opgezet door Jesse Braspenning aan de rechter flank werd door Leroy de Graaff op de paal geschoten waarna Genridge Prijor de rebound op de lat schoot en vervolgens Jesse Braspenning het zelf af wist te maken met een geplaatste schuiver in de hoek.(2-2) Hierna was het over en uit voor Den Haag. In de 52e minuut was het opnieuw Navid Sheyrhzade uit een assist van Jesse Braspenning (2-3) en in de 69e minuut Genridge Prijor die op aangeven van Tony Chau de eindstand bepaalde op 2-4. Jongens, opnieuw weer een prima wedstrijd. Lekker doorgaan zo!!

Voor meer foto’s over deze wedstrijd, klik hier

Vincent

{foto1}