Afscheid Wim Biesterveld als directeur FC Volendam

• donderdag, 01 sep 2016
  • Leestijd: 1 minuut

Helaas gaat Wim Biesterveld FC Volendam verlaten. In samenwerking met een aan de KNVB gelieerd organisatiebureau heeft Wim de laatste maanden gewerkt aan een nieuw strategisch en organisatorisch plan om FC Volendam voor te bereiden op de toekomst. Tijdens het onderzoek voor dit plan is onder andere naar voren gekomen dat de club geleid moet worden door een driekoppig management. Hierdoor komt de positie van directeur te vervallen.

In de nieuwe organisatie komt zowel voor commercie als voor operatie een managementvacature. Wim Biesterveld ambieert geen van beide posities en heeft daarom besloten de leiding over te dragen. Wim Biesterveld; “De club zit stevig in het zadel en een van onze kernwaardes is ‘Focus op de Jeugd’, daarom ben ik van mening dat een volgende generatie beter dan ik geschikt is om de volgende stappen naar een hechtere organisatie te ondernemen.”

FC Volendam bedankt Wim Biesterveld voor alle mooie bijdrages in zijn werkzaamheden voor FC Volendam.