Albert Heijn Cup van start

• dinsdag, 05 okt 2021
  • Leestijd: 1 minuut

Voor het eerst na anderhalf jaar zijn we weer gestart met de Albert Heijn Cup. Wat voorheen de Deen-Cup was zal nu de Albert Heijn Cup zijn. Meiden en jongens van amateurclubs uit de regio nemen het voor elke thuiswedstrijd tegen elkaar op, om te strijden voor de felbegeerde Albert Heijn Cup.

Afgelopen vrijdag was het toernooi afgetrapt door de meiden en jongens van RKAV Volendam en zij streden tegen de meiden van VVS'46 en de jongens van FC Purmerend.

De jongens van RKAV Volendam wonnen na een spannende wedstrijd met 1-0 van FC Purmerend.

Bij de meiden bleef het ook lang spannend waarbij VVS'46 aan het langste eind trok en na een 1-0 overwinning met drie punten in de tas naar Spanbroek terugkeerden.

De eerstvolgende AH-Cup zal plaatsvinden op de thuiswedstrijddag FC Volendam - NAC Breda. FC Volendam kijkt uit naar een mooie samenwerking met Albert Heijn en hoopt op een goed verloop van de Albert Heijn Cup.