Als één vrijwilligersteam Vol Voor Oranje; haak ook aan!

• donderdag, 27 aug 2020

Het seizoen van FC Volendam is van start! In het jaar waarin het honderd jarig bestaan wordt gevierd is afgetrapt met een uitwedstrijd bij Telstar. Op de achtergrond is de club natuurlijk al langer bezig om alle gebieden in het teken te stellen van een geslaagd voetbalseizoen. We hebben daarin de steun van iedereen met een oranje hart nodig.

Fans van FC Volendam hebben met de aanschaf van hun seizoenkaart laten zien de club te steunen. Daar is de club bijzonder trots op. Daarnaast kan het sinds jaar en dag terugvallen op de vrijwilligers die de club op allerlei manieren ondersteunen. Want of het nu gaat om horeca, veiligheid, media of de klusploeg: iedereen gaat Vol Voor Oranje! Uit clubliefde.

De club maakt stappen. En dat zorgt ervoor dat de club op veel vlakken hulp kan gebruiken. Jij kunt bijdragen aan deze ontwikkelingen én unieke ervaringen opdoen in de dynamiek van de voetbalwereld. Want vrijwilligerswerk biedt kansen.

Versterk het team!

FC Volendam is op zoek naar versterkingen op veel gebieden, waaronder:

• Horeca
• Veiligheid
• Hospitality bij de businessfaciliteiten
• Alledaagse klussen
• Media
• Kidsclub
• Veel meer mogelijkheden

Bekijk de pagina met vacatures en stages voor alle mogelijkheden bij FC Volendam. Wil je meer weten? Neem dan contact op met FC Volendam via info@fcvolendam.org of door te bellen naar 0299-809900.