André Ooijer woensdag te gast in L.O.V.E. Sport Extra!

• maandag, 22 nov 2010

André Ooijer is woensdag 24 november om 18.00 uur de hoofdgast in L.O.V.E. Sport Extra!
Ooijer speelt in het seizoen ‘94-‘95 bij FC Volendam. Hij wordt dan gehuurd van Ajax. Hij speelt ook mee in de verloren bekerfinale van FC Volendam tegen Feyenoord. Na zijn periode bij Volendam voetbalt hij 3 seizoenen bij Roda JC, 9 seizoenen bij PSV en 3 seizoenen bij het Engelse Blackburn Rovers. In 2009 keert hij weer terug bij PSV. Ooijer speelt 55 interlands. Hij debuteert onder bondscoach Frank Rijkaard op 5 juni 1999 in een oefenwedstrijd tegen Brazilië. Zijn laatste officiële wedstrijd voor Nederland was tijdens het afgelopen WK in Zuid Afrika in de wedstrijd tegen Brazilië. Daarna is de Amsterdammer ‘clubloos’. Tot het moment dat Ajax een beroep op hem doet. De Amsterdammers hebben routine nodig in de achterhoede en halen Ooijer dit seizoen terug naar de club waar het ooit voor hem begon.

Om 18.30 uur ‘bellen met...Gert Kruys’. Voor vragen aan FC Volendam trainer Gert Kruys kunt u surfen naar de website www.fanatix.nl en uw vraag per email stellen. Presentatie: Jack Mühren & Bert van der Poppe.