Arie Obdam nieuwe medewerker FC Volendam

• vrijdag, 12 feb 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Op 1 maart a.s. zal Arie Obdam (geb. 6 februari 1973) bij FC Volendam in dienst treden als coördinator technische- en commerciële activiteiten. In deze functie zal hij zijn aandacht primair richten op het structureren van de technische activiteiten. Daarnaast zal hij zijn commerciële vaardigheden inzetten om met name in West-Friesland de sponsormogelijkheden voor FC Volendam verder te ontwikkelen. Arie Obdam zal zijn activiteiten technische zaken rechtstreeks rapporteren aan voorzitter Henk Kras, onder wiens verantwoordelijkheid de portefeuille technische zaken ressorteert. Arie Obdam heeft een rijke historie als betaald voetballer. Op 7 november 1993 maakte hij in de uitwedstrijd tegen Ajax zijn debuut. Hij speelde tussen 1993 en 2001 114 (na)competitie- en bekerwedstrijden voor FC Volendam. Daarin scoorde hij acht doelpunten. Het belangrijkste doelpunt dat hij voor Volendam scoorde was op 12 april 1994 in het Olympisch stadion, waar Volendam vanwege de herbouw van het stadion een thuiswedstrijd tegen Ajax speelde. Het werd 1-0 voor Volendam!