Baltus verbindt zich als bordsponsor aan FC Volendam

• donderdag, 22 okt 2020

Een echt Volendams bedrijf heeft zich als bordsponsor verbonden aan FC Volendam. Baltus Delicatessenshop, bekend van het ruime assortiment aan heerlijke broodjes en andere lekkernijen, prijkt vanaf dit seizoen de komende drie jaar met een sponsorbord op de Jaap Bond tribune. Kees Jonk (rechts op de foto), eigenaar van Baltus en Mike Tol, lid van het commerciële team van FC Volendam, bekrachtigden deze week de samenwerking.

Baltus is al decennialang een begrip in Volendam. Iedereen in de gemeente heeft wel eens een broodje van Baltus gehad. De versheid van de broodjes, de variëteit van de producten en het uitgebreide assortiment hebben voor de goede naam van Baltus gezorgd.

“We zijn verheugd dat een mooie Volendamse onderneming als Baltus Delicatessenshop zich aan de club heeft verbonden”, vertelt Tol. “Haast iedereen in Volendam heeft wel een binding met Baltus. Zelf weten medewerkers van de club regelmatig de weg naar Baltus te vinden voor een van hun heerlijke producten. Zij kunnen daarom niet ontbreken als sponsor van FC Volendam. Samen gaan we een mooie toekomst tegemoet.”