Barry Opdam te gast in LOVE Sport Extra

• maandag, 13 sep 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Barry Opdam is woensdag 15 september om 18.00 uur de hoofdgast in L.O.V.E. Sport Extra!

Opdam maakte zijn profdebuut bij AZ in het seizoen 1996/97. Op 4 juni 2005 maakt hij zijn debuut in het Nederlands elftal in de met 2-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen Roemenië. Later dat jaar scoort hij zijn eerste interlandgoal tegen Tsjechië.

Na ruim twaalf seizoenen te hebben gespeeld voor AZ tekent hij in 2008 een contract bij Red Bull Salzburg, de club van zijn voormalige AZ-trainer Co Adriaanse. Met Salzburg wordt Opdam in zowel 2009 als in 2010 landskampioen van Oostenrijk. Dit seizoen is verdediger Opdam verbonden aan FC Volendam.

Om 18.30 uur ‘bellen met... Gert Kruys’. Voor vragen aan FC Volendam trainer Gert Kruys kunt u surfen naar de website: www.fanatix.nl en uw vraag per mail stellen.

L.O.V.E. Sport Extra! Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe.

LOVE-Radio: FM 106.6, kabel 89.0, TV-kanaal 12+,
Internet Livestream: www.rtvlove.nl