Bernard Hofstede te gast in LOVE Sport Extra!

• dinsdag, 09 feb 2010
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam voetballer Bernard Hofstede is woensdag 10 februari om 18.00 uur hoofdgast in het LOVE-radioprogramma LOVE Sport Extra!

Bernard Hofstede begint met voetballen bij VVV'03 in Venlo. Daar wordt hij gescout door VVV-Venlo. Hofstede debuteert voor VVV op 21 augustus ‘99 in de met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen TOP Oss. Na veel succesvolle jaren verdient hij een transfer naar het net gepromoveerde Heracles Almelo. Wegens een langdurige blessure komt Hofstede in twee seizoenen tot maar twaalf competitieduels voor Heracles. In de winterstop van het seizoen 06/07 tekent Hofstede een contract bij FC Volendam.

Om 18.30 ‘Bellen met.....Edward Sturing’

LOVE Sport Extra, woensdagavond tussen 18.00 uur en 19.00 uur op LOVE-Radio! Presentatie Jack Mühren en Ed Guyt.

LOVE-Radio: FM 106.6, kabel 89.0, TV-kanaal 12+, Internet Livestream: www.rtvlove.nl