Berry Smit maakt technische staf compleet

• donderdag, 31 mrt 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Technische staf versterkt met Berry Smit

Per 1 juli 2011 is de technische staf van FC Volendam versterkt met Berry Smit. Hij heeft de jeugdopleiding van FC Volendam doorlopen en tussen 1999 en 2001 23 wedstrijden in het eerste elftal gespeeld. Ook is hij trainer geweest in de jeugdopleiding van de club. Hij is daarna een aantal jaren naar RKAV Volendam gegaan om er als trainer/coach van het eerste zaterdagelftal verder ervaring op te doen. Berry zal in zijn rol als assistent bij het eerste elftal nieuw elan meebrengen, daarnaast zal hij het beloftenelftal onder zijn hoede nemen. Verder blijft de technische staf intact. Harald Wapenaar is opnieuw de keeperstrainer en Johan Steur blijft assistent van Gert Kruys bij het eerste elftal en zal naast deze functie ondersteunend zijn voor het Hoofd Jeugdopleidingen, Richard Stricker.