Bert van de Poppe wo. 21 oktober te gast in LOVE Sport Extra

• maandag, 19 okt 2009

De in Volendam woonachtige Bert van de Poppe is aanstaande woensdag 21 oktober te gast in het LOVE Sportprogramma ‘LOVE Sport Extra’.

Van de Poppe begon zijn carrière bij Zilvermeeuwen in Zaandam van 1971 t/m 1975, daar viel hij zo op dat profclub MVV hem vastlegde van 1975 t/m 1980, daarna verkaste hij naar AZ ‘67 in Alkmaar waar hij voetbalde t/m 1983. Van 1983 t/m 1985 ging hij toch weer terug, op aandringen van de clubleiding, naar MVV. FC Volendam kon in die tijd ook wel een goeie middenvelder gebruiken en contracteerde hem tot 1988. Bert sloot zijn betaald voetbalcarrière af bij Telstar in Velsen waar hij t/m 1991 speelde. Het voetbal bleef voor Van de Poppe toch boeien en daarom ging hij meteen na zijn carrière als voetballer het trainers vak in waar hij o.a. trainer was bij Telstar (jeugd, 2e en 1e elftal), Scheveningen, H.R.C., Z.P.C., Marken, A.S.V. De Dijk en nu is hij trainer bij Zaterdag 2e klasser Monnickendam. Ook bezoekt Bert iedere thuiswedstrijd van FC Volendam en zit hij in de commissie die bepaalt wie de man van de wedstrijd is aan FC Volendam kant.

Verder in de uitzending om 18.30 uur de visie van Fc Volendam trainer Edward Sturing

LOVE Sport Extra, woensdagavond tussen 18.00 uur en 19.00 uur op LOVE-Radio! Presentatie Jack Mühren en Ed Guyt.

LOVE-Radio: FM 106.6, kabel 89.0, TV-kanaal 12+, Internet Livestream: www.rtvlove.nl