Bezoek 7 van de 17 wedstrijden gratis en neem een seizoenkaart!

• woensdag, 19 mei 2010

Door het WK Voetbal in Zuid-Afrika kleurt het jaar 2010 weer knaloranje. Het hele land zal het weten. In Volendam is het Andere Oranje alle jaren aan de bal. In 2010 bestaat FC Volendam negentig jaar. In 55 jaar daarvan heeft de club betaald voetbal gespeeld. FC Volendam speelde 25 seizoenen in de eredivisie en dertig jaar in de eerste divisie. Welk dorp kan ons dat nazeggen?

Een nieuw seizoen staat voor de deur. Gert Kruys, de nieuwe, zeer gemotiveerde trainer, die een hartverwarmend afscheid kreeg bij zijn oude club, gaat met Volendam aan de slag. Een nieuwe tribune wordt gebouwd, waarmee de renovatie van het stadion, ingezet in 1992, voltooid wordt. De capaciteit van de tribunes gaat naar 7250 toeschouwers. De Jaap Jonktribune zal een gezellige aanblik geven, omdat de animo voor het zitten aan ‘de lange zijde’ nu reeds merkbaar is. Een nieuw tenue voor de spelers, met een vertrouwde hoofdsponsor die heilig gelooft in de club! Bij de aftrap in augustus staat er een selectie die op een aantal plaatsen nieuwe gezichten laat zien. FC Volendam bereidt zich voor op een voetbaljaar dat weer vol uitdaging zit. De spelers en de technische staf weten wat er te winnen is.

Ondanks de economische crisis heeft de uitstraling van FC Volendam ertoe bijgedragen dat de grote en kleine sponsors de club trouw bleven. Het geloof in de mogelijkheden van FC Volendam is groot. Ook de supporters bewijzen steeds weer, dat FC Volendam in hun leven een belangrijke plaats inneemt. De tien maanden waarin de competitie zijn loop vindt, bieden een snijdende spanning. Daar wil de supporter van FC Volendam graag bij zijn. Met een seizoenkaart is dat gemakkelijk. Altijd verzekerd van een eigen plaats op een mooie plek in het voltooide stadion. En betaalbaar. In feite biedt FC Volendam zeven wedstrijden gratis aan als er door het kopen van een seizoenkaart slechts tien wedstrijden betaald hoeven te worden.

Seizoenkaartprijzen
Klik hier voor alle info over het bestellen van je seizoenkaart!

Acties
FC Volendam heeft voor de seizoenkaarthouders leuke acties in petto. Iedere seizoenkaarthouder (vanaf 17 jr.) krijgt het komende seizoen bij elke overwinning van FC Volendam in de Jupiler League een gratis consumptie. Klik hier voor de voorwaarden.

Daarnaast ontvangen seizoenkaarthouders van de Jaap Jonktribune een gratis sweater.