Blaas BOB Games komend seizoen bij FC Volendam

• maandag, 16 aug 2010

VOLENDAM, 16 augustus 2010 – Het komend seizoen maken supporters van FC Volendam kans op fraaie prijzen tijdens de BlaasBob competitie in de Jupiler League. Het spel wordt bij FC Volendam tijdens de wedstrijden op (zie schema), tijdens de rust gespeeld.

Iedere supporter die ouder is dan 18 jaar en de betreffende avond Bob – en dus nuchter – is, maakt kans om aan het spel deel te nemen door zich voorafgaand aan de wedstrijd bij het BlaasBob team in het stadion te melden. De BlaasBob competitie in de Jupiler League is een initiatief van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Coöperatie Eerste Divisie en bierbrouwer Jupiler.

Ludiek
“De Blaasbob games vragen op ludieke wijze aandacht voor het feit dat alcohol en verkeer niet samen gaan, ook niet rond een wedstrijd in de Jupiler League”, zegt Henk Kras. “Uiteraard neemt FC Volendam graag deel aan dit initiatief en drukken wij onze supporters op het hart te zorgen voor een nuchtere chauffeur voor wie rond de wedstrijd van een glaasje wil genieten.”

Beloning
Bob’s die deelnemen aan het spel maken iedere week kans op een leuke prijs, maar ook op fraaie hoofdprijzen die op het eind van het seizoen te verdienen zijn in de finale van de BlaasBob competitie. Het afgelopen seizoen zijn de finalisten beloond met LCD televisies en reischeques van CheapTickets.

Over de Blaas Bob games
De BlaasBob games worden wekelijks gespeeld tijdens een wedstrijd in de Jupiler League op een opblaasveld in teams van drie tegen drie spelers, die via een blaastest hebben aangetoond ook daadwerkelijk Bob te zijn. Tijdens het spel is het de bedoeling dat de teams bij elkaar scoren door middel van een lichte bal met een bladblazer. Zie voor meer informatie www.jupilerleague.nl

{foto1}

Foto: Supporters van Almere City FC en Helmond Sport ontvangen fraaie prijzen uit handen van oud-scheidsrechter Frans Derks na de finale van afgelopen seizoen, welke op 13 augustus is gespeeld bij FC Dordrecht.