BOKO langer als Topsponsor aan FC Volendam verbonden

• dinsdag, 12 nov 2019
  • Leestijd: 1 minuut

Afgelopen vrijdagavond, vóór aanvang van de wedstrijd FC Volendam - Jong FC Utrecht (1-0 winst, red), werd in de perskamer van het Kras-stadion het topsponsorcontract verlengd tussen BOKO Dakbedekkers en FC Volendam.

Vanaf de 80’er jaren van de vorige eeuw is BOKO reeds als sponsor aan onze club verbonden. Directeur Rob Bootsman is één van de grootste fans van FC Volendam en heeft bovendien enkele wedstrijden in het eerste elftal gespeeld. Samen met Financieel Directeur Kees Kwakman ondertekende hij namens BOKO het topsponsorcontract, terwijl Martijn Molleman zijn handtekening plaatste namens de FC Volendam.

Na de ondertekening werd een ingelijst certificaat van het contract overhandigd, dat een ereplaats zal krijgen in het kantoor van BOKO Dakbedekkers te Westknollendam.