Business Barbecue voor sponsoren groot succes

• donderdag, 27 jul 2023

Afgelopen woensdag, 26 juli, organiseerde FC Volendam voor al haar sponsoren een speciale Business Barbecue. Een mix van een zonovergoten Kras Stadion, een enthousiaste spelersgroep en heerlijke gerechten van Runderkamp resulteerde in een geslaagde avond voor sponsoren en spelers!

Met de terugkeer van Runderkamp als cateringsbedrijf genoten alle bezoekers van een overheerlijke barbecue en konden bedrijven met elkaar sparren over allerlei zaken. Een van de hoeken van het Kras Stadion werd bezet door prachtig opgemaakte statafels, stoelen, een buffet en een bar. De selectie van Matthias Kohler vond ook de nodige sponsoren voor een mooi gesprek.

Programma

Senior accountmanager Seger Wagenaar was de gastheer van de avond en sprak samen met hoofdtrainer Matthias Kohler, commercieel directeur Jan-Bas Veltman en voorzitter Jan Smit alle sponsoren toe. Wagenaar nodige de selectie per linie uit op het podium waarbij Mio Backhaus, Barry Lauwers, Damon Mirani, Derry John Murkin, Calvin Twigt en Ezechiel Fiemawhle hun zegje mochten doen over individuele en clubontwikkelingen.

Spelersponsoring

Sponsoren konden zich ook verzekeren van een plek op de achterkant van alle opstellingsformulieren bij zijn of haar favoriete speler. Een aantal businessclubleden greep die kans met beide handen aan. Er is nog een aantal plaatsen vrij. Mocht je geïnteresseerd zijn om spelersponsor te worden voor het seizoen 2023-2024, neem dan contact op via commercie@fcvolendam.org.

Tekst & foto's: Stefan van Nierop