Businessclub FC Volendam bezoekt Red Bull Racing Factory Experience

• donderdag, 07 jul 2022

De businessclub van FC Volendam bezocht onlangs Londen om er een echt Formule 1-weekend van te maken. Naast een zeer geslaagd bezoek aan de Red Bull Racing Factory Experience nabij de Engelse hoofdstad, werd er samen gejuicht voor de overwinnning van Max Verstappen in Canada. Veel businesspartners die FC Volendam al lang ondersteunen waren aanwezig en hebben een zeer prettig weekend ervaren.

Nadat de leden van de businessclub op zondagochtend voet op Engelse bodem hadden gezet, was het direct tijd voor een cultureel uitstapje. De bezoekers maakten een fietstocht langs de toeristische plekken van Londen en wisselden ondertussen gedachten uit over het afgelopen en aankomende voetbalseizoen van FC Volendam. Uiteraard was er ook ruimte om met elkaar te praten over het bedrijfsleven.

Diezelfde avond volgde de Grand Prix van Canada, een feestelijke avond omdat Max Verstappen met team Red Bull de overwinning binnenhaalde. De dag erna gingen de aanwezigen op bezoek bij de Red Bull Racing Factory Experience, kortweg de Red Bull fabriek. Na een heerlijke lunch kregen de businessclubleden alle auto’s te zien die Red Bull ooit voor de Formule 1 heeft ontwikkeld. Waar de aanwezigen dachten dat dit het hoogtepunt was, hadden zij het mis. Als kers op de taart kregen de businessclubleden een twee uur durende tour door de gehele fabriek van Red Bull, waar het een uniek kijkje kreeg achter de schermen om van de Red Bull auto's de beste wagens ter wereld te maken.

Ben jij als businessclublid ook geïnteresseerd in dergelijke evenementen? Houd dan de evenementenkalender in de Bundeling-app in de gaten en zorg dat je dit soort onvergetelijke momenten ook bij kan wonen.