Businessclub op bezoek bij Rederij Lovers en Gassan Diamonds

• woensdag, 19 feb 2020

Afgelopen vrijdag, Valentijnsdag 14 februari, opende Gassan Diamonds (Official Timekeeper van FC Volendam en bekend om haar diamanten, juwelen en luxe horloges) exclusief haar deuren voor leden van Businessclub ‘Het andere Oranje’.
Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Telstar verzamelden ruim 70 (!) enthousiaste Businessclubleden bij het Kras Stadion. Per luxe touringcar, aangeboden door Tours & Tickets, werden zij naar naar de binnenstad van Amsterdam gebracht om uit te stappen bij Rederij Lovers.

De middag werd dan ook vervolgd met een romantische rondvaart door de Amsterdamse grachten, voorzien van hapje en drankje. Op humoristische wijze vertelde de schipper over het historische centrum, om uiteindelijk aan te meren bij Gassan Diamonds; het geweldige familiebedrijf midden in de stad. Hier werden wij welkom geheten door directeur Benno Leeser en werd inkijk gegeven in het ontstaan van Gassan. Vervolgens werd de groep in tweeën gedeeld. Per groep werd een bezoek gebracht aan de Rolex Boutique en informatie gegeven over de waardebepaling van een diamant. Als afsluiting kon het gezelschap met een glas bubbels en heerlijke hapjes proosten op dit gezellig samenzijn, waarbij er voor één van de gelukkigen een schitterende hartvormige diamant verstopt zat in het champagneglas.

Na afloop van de borrel vertrok de bus vanaf Gassan Diamonds terug naar het Kras Stadion om precies op tijd voor het buffet aan te sluiten voor de wedstrijd FC Volendam - Telstar.
Al met al kijken wij terug op een zeer geslaagde middag en danken wij Tours & Tickets en Gassan Diamonds voor de geweldige gastvrijheid.