Businessclubleden verrast met speciale oranjebox

• vrijdag, 16 okt 2020

Voetballen in een leeg stadion, het is voor iedereen op dit moment de keiharde werkelijkheid. Maar uit het oog, betekent zeker niet uit het hart. Als blijk van waardering voor de steun tijdens dit seizoen, zijn alle leden van de businessclub deze week verrast met een speciale oranjebox. Nordin Bakker, Zakaria El Azzouzi, Marco Tol en Boy Deul trapten de actie af met een bezoek aan enkele topsponsors. Op die manier kan de wedstrijd tegen Jong PSV tóch op een zo aangenaam mogelijke manier beleefd worden.

FC Volendam heeft in de afgelopen periode veel ondernomen om voetbal met beperkt publiek mogelijk te maken. Het overgrote deel van het aanwezige publiek in de lounges van het Kras Stadion ervaarde het wedstrijd bezoek als positief, ondanks alle maatregelen die genomen moesten worden. Het nieuws van afgelopen dinsdag kwam dan ook hard aan. Het raakt FC Volendam, maar het raakt ook zeker veel leden van de businessclub.

'Willen het beste voor onze partners'

Met de speciale oranjebox steekt FC Volendam zijn partners een klein hart onder de riem. “Onze sponsors zijn ontzettend belangrijk voor FC Volendam”, benadrukt Mike Tol, lid van het commerciële team. “Het was fijn om ze in het stadion te kunnen verwelkomen bij de afgelopen wedstrijden. Nu kan dat voorlopig even niet en dat is voor alle partijen ontzettend vervelend. Toch willen wij het beste voor al onze partners, zeker in deze moeilijke tijd.”

Tol vervolgt: “Deze oranjebox is een kleinigheidje, als blijk van waardering. Het pakket bevat alle benodigdheden om helemaal in de sfeer te komen voor de wedstrijd tegen Jong PSV. Uit de eerste reacties hebben wij vernomen dat dit initiatief gewaardeerd wordt. In de komende periode proberen wij meer van dit soort acties op te zetten voor andere betrokkenen bij FC Volendam, zoals voor onze fans. Hopelijk spelen wij zo snel mogelijk weer met publiek, zodat we iedereen weer persoonlijk kunnen verwelkomen in het Kras Stadion.”

Rijkelijk gevuld

De oranjebox is rijkelijk gevuld met allerlei dranken en etenswaar, aangeboden door diverse partners van FC Volendam. Ook het programmaboekje, een exclusieve voorbeschouwing van Wim Jonk, een ‘voorspel-en-winactie’ en een uitdraai van het clublied mochten niet ontbreken.