Clinic ouders RKAV / FC Volendam E/Top een groot succes

• woensdag, 02 jun 2010

De eerste clinic voor de ouders van de E-top selectie is een groot succes geworden. Ondanks het slechte weer hebben de deelnemers genoten van een fanatieke training geleid door Lami Sama.

Het werk van de loop-, herstel- en conditietrainer viel de ouders op, nadat hun kroost uitgelaten thuis kwamen na de trainingen. Het trainingswerk werdt al snel zichtbaar in de wedstrijden, waardoor de E-Top als team conditioneel sterker werd. De ouders, die fanatiek aan de lijn staan elke wedstrijd, vroegen of zo ook eens een training mochten meemaken. En zo ontstond de eerste clinic, speciaal voor deze vaders. De supporters (dames en kids) lieten zich ondanks de harde wind en regen niet uit het veld slaan en steunden de deelnemers.

{foto1}

Lami Sama en assistent Fons Veeken en verzorger Dirk Vellema lieten de jongens zweten. Op het niveau van het eerste elftal werkten de ouders als jonge pupillen de training af, met aan het slot een hardloopwedstrijd. Na de prijsuitreiking stond er in de kantine een heerlijke lunch klaar, verzorgt door ouder en visboer Dick de Boer.

Foto's & Video Rob Lezer

{foto2}