Club van 200 feest gigantisch succes

• dinsdag, 22 jun 2010

Zondag 20 juni was het groot feest in verenigingsgebouw de Jozef. Het jaarlijks terugkerende feest voor de Club van 200 vond daar plaats. Zo’n 250 gasten genoten van een fantastische middag die om 13:00 uur begon met koffie en gebak. Er waren diverse optredens die de dag vulden. Simon Steijn beet het spits af met zijn muziek. Tussendoor werden er loten verkocht voor de loterij waar hele mooie prijzen mee waren te winnen, o.a. twee keer een overnachting in een 4-sterren hotel, een lang weekend weg, VIP kaarten voor EK-kwalificatie wedstrijden, paling en nog veel meer!

De voorzitter Henk Kras had een grote partij loten gekocht en had een paar keer prijs. Hij won ook de hoofdprijs. Henk en Marie Kras deden een prachtig gebaar naar Klaas Schilder en z’n vrouw en schonken deze prijs aan hun. Henk en Marie én Klaas kregen een luid applaus. Na de loterij kwam Jorge Castro het podium op. Hij zette een steengoed optreden neer met gezellige muziek met een Spaans tintje. Als afsluiter traden niemand minder dan de 3JS op. Het was een prachtig feest en een onvergetelijke middag.

{foto1}