Clubcorner-pilot in de Runderkamp Lounge

• vrijdag, 06 jan 2017
  • Leestijd: 1 minuut

Gistermiddag zijn de jongens en trainers van FC Volendam O19 en O17 uitgenodigd in de Runderkamp Lounge om aan te schuiven voor een heerlijke kop soep en een bord voedzame spaghetti.

Aanleiding is een eerste pilot waarbij de locatie van de Clubcorner is verhuisd naar de sfeervolle en schitterend gelegen ruimte op de eerste etage van het stadion. Zodoende wordt aan trainers, spelers en ouders van onze jeugdelftallen een ambiance geboden die letterlijk van een hoger niveau is.
Bovendien zal er naast het bekende broodje bal en tosti op trainingsdagen een wisselende maaltijd en salade gepresenteerd worden door Slagerij Runderkamp.

Idee achter de pilot is het assortiment uit te breiden met meer voedzame maaltijden en ouders een unieke plek te bieden om de trainingen van hun zoons te bekijken.