Competitieschema, simpel in je digitale agenda.

• maandag, 27 jun 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Ook dit jaar kan iedereen weer heel simpel al onze wedstrijden met 1 druk op de knop, in zijn digitale agenda zetten. Iedereen die dit vorig jaar al heeft gedaan, hoeft dit natuurlijk niet opnieuw te doen. De nieuwe wedstrijden, dan wel eventuele wijzigingen zullen automatisch worden aangepast.

Download alle wedstrijden in een keer in je eigen digitale agenda, in een paar simpele stappen. Door de automatische update functionaliteit hoef je nooit meer een wedstrijd te missen en ben je altijd up to date.

Ga naar www.jupilerleague.nl/programma, kies jouw club en vervolgens de kalender die je wilt hebben en “voeg toe aan uw agenda”. Vervolgens verschijnen alle wedstrijden in je persoonlijke digitale agenda en zullen automatisch up-to-date worden gehouden.
De service werkt met: Microsoft Outlook 2003-2010, Google Calendar, Apple OS X iCal, Mozilla Thunderbird Lightning, Mozilla Sunbird, FaceBook, BlackBerry, iPhone, Windows Vista Calendar, Yahoo!, Windows Live. De Jupiler League is een samenwerking aangegaan met Flogs.com en mede hierdoor is het mogelijk dat deze service geheel gratis aan alle fans wordt aangeboden.