Meerdere keren per week neemt FC Volendam contact op met partners en sponsors. Niet alleen om te vragen hoe het met hen en het personeel gaat, maar ook welke inspirerende ideeën er bedacht zijn om sterk door de coronasituatie te komen. Die kennis deelt FC Volendam graag met de betrokkenen. De geïnterviewde geeft het stokje vervolgens door aan een andere partner van FC Volendam. Zo ontstaat de FC Volendam corona Q&A estafette. In deze editie Rob Evenboer namens Gomes Mercedes-Benz.
We hebben ons direct aangepast aan de nieuwe werkelijkheid en gelukkig is iedereen gezond en gemotiveerd gebleven.
We werken conform de RIVM-richtlijnen en gebruiken spatschermen, beschermingsmiddelen en uiteraard desinfecterende vloeistoffen.
Voor het bezoeken van de werkplaats bieden we de klanten aan dat we de auto’s komen halen en weer terugbrengen. De online mogelijkheden voor salesactiviteiten worden nu in een versneld tempo meer toegepast en gaan een steeds groter aandeel innemen in het geheel.
Naast Facetime en videobellen hebben we ook virtuele shows georganiseerd, in plaats van de geplande fysieke shows. Die worden heel goed ontvangen en gewaardeerd.
De vooruitzichten worden beter, al is het feit dat ook de Mercedes-fabrieken tijdelijk geen productie hebben gedraaid wel een uitdaging met betrekking tot de beschikbaarheid van nieuwe auto’s. Bijkomend voordeel in deze is dat onze organisatie een aanzienlijke voorraad nieuwe en gebruikte auto’s had toen de coronasituatie begon toe te slaan, waardoor de leveringen nog behoorlijk doorliepen.
Blijf vooral positief en creatief en verzet tijdig de bakens, houdt niet vast aan hoe het was, maar richt je op hoe het is en vooral op hoe het gaat worden.
Ik geef het stokje door aan Mick Kraanverhuur Volendam.
Bron: FC Volendam