Dagje uit voor personeel en vrijwilligers FC Volendam

• donderdag, 10 jun 2010

Op zondag 6 juni gingen personeel en de vrijwilligers van FC Volendam op pad met z’n allen. Klaas Schilder had een prachtige dag verzorgd voor ons. Om 09:00 uur vertrok de groep richting Schipluiden. Daar stonden 50 'nieuwe' Solexjes klaar om gebruikt te worden. In gepaste kleding, leren jas en een legerhelm kregen we eerst uitleg en een proefrit op de Solex. Een prachtige ervaring. Vanuit Schipluiden gingen we op de Solex door de polder richting Delft. In Delft kregen we een rondleiding met na afloop een heerlijke lunch. Na de lunch werd er nog wat gedronken in de stad en keerden we terug op de Solex naar Schipluiden. Dit keer in de regen, maar dat mocht de pret niet drukken.

{foto1}

Na het Solex-avontuur stapten we in de bus richting Rotterdam. In de Rotterdamse haven lag het gigantische cruiseschip ‘SS Rotterdam’. Daar gingen we naar Deck 6, naar een speciale ruimte. Daar stonden drinken klaar en heerlijke hapjes. Tijdens de borrel werden twee bingorondes gespeeld. Het uitzicht vanaf het schip was prachtig, we keken uit op de Euromast. Daarna vertrokken we richting de haven. Daar lagen supersnelle watertaxi’s klaar. Dat was een belevenis! De taxi’s scheurden keihard over het water!  Zo brachten zij ons naar de Euromast. Daar aangekomen waren we binnen 12 sec. op 100 meter hoogte. Een prachtig uitzicht over de stad Rotterdam. In de Euromast stond een heerlijk buffet klaar. Na het buffet was het tijd om naar huis te gaan. Om klokslag 22:00 uur waren we weer terug in het stadion en konden we terugkijken op een fantastische dag, georganiseerd door Klaas Schilder (de Beer) en FC Volendam.

{foto2}